Spletno oglaševanje za vaš posel
| Članek je bil prebran 1.267 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Danes ni več uspešnega posla brez prisotnosti na svetovnem spletu. Si sploh lahko zamislite uspešno podjetje, ki se ne bi predstavljalo na kvalitetni in odzivni spletni strani, ki se nalaga hitro, je strateško premišljena in vsebinsko dodelana? Osebno sem mnenja, da lahko poslu s slabo in zastarelo spletno stranjo naredimo več škode, kakor koristi. Še vedno se žal zgodi, da iščemo določeno podjetje, blagovno znamko, izdelek ali storitev, pa najprej porabimo veliko časa, da stran sploh najdemo, potem porabimo veliko potrpljenja s počasnim nalaganjem strani, na koncu pa je stran še iz leta 1995, povsem neodzivna, s slabim dizajnom in zastarelimi vsebinami. Takšne strani tudi nimajo posodobljene vsebine in so nasploh iz vidika uporabnika povsem neuporabne. Lahko si predstavljate, kakšen vtis v takšnem primeru podjetje ali blagovna znamka pusti na uporabniku. Po največji verjetnosti večina uporabnikov s stranjo zaključi že v fazi nalaganja, preostale pa odbija zastareli dizajn in stara vsebina. Seveda pa je spletno oglaševanje mnogo širši pojem od zgolj spletne strani. Slednja je le osnova za predstavitev – kot so bile včasih nepogrešljive vizitke in letaki s predstavitvami podjetja, tako je danes spletna stran osnova, brez katere pač ne gre.

w3b.mediaPoleg spletne strani, ki je dejansko minimum, mora podjetje vlagati tudi v oglaševanje. Ker se je klasično oglaševanje v zadnjih letih nekoliko skrčilo na račun digitalnega oziroma spletnega, se tudi pri nas stvari počasi začenjajo premikati. Tako naj bi tudi slovenska podjetja počasi začela loviti povprečje iz tujine. Na tujem je že zadnjih nekaj let povsem običajna stalna rast na področju vlaganja v spletno oglaševanje. Pri nas se stvari spreminjajo šele v zadnjem letu ali dveh, ko so večja podjetja končno začela nekoliko pogumneje vlagati tudi v digitalno oglaševanje.

Poanta spletnega oglaševanja je namreč v tem, da podjetje ali blagovna znamka odlično vsebino svojim potencialnim kupcem posreduje na raznolikih področjih marketinga. To pomeni, da se spletno oglaševanje dotika različnih kanalov, preko katerih podjetje lahko stopa v stik s svojimi strankami. Tako je npr. spletno oglaševanje vse od marketinga družbenih omrežij, SEO optimizacija spletne strani, PR, iskalni marketing, remarketing, e-mail marketing, itd. Skratka, za uspešno poslovanje morajo biti danes podjetja prisotna povsod – in imeti tudi kaj pametnega za povedati. To pa že sodi v sklop vsebinskega marketinga, kjer je na prvem in najpomembnejšem mestu seveda dobra, koristna, relevantna in dosledna vsebina, s katero svojo ciljno publiko nagovorimo in spodbudimo k želeni akciji.  Vsebinski marketing tako postaja vse pomembnejši in v marsikaterem pogledu prehiteva oglaševanje kot tako. To je pomembno dejstvo, ki pa ga podjetja lahko učinkovito izkoristijo v svoj prid. Če namreč dobra vsebina in dobro potencialnih strank vselej postavljamo na prvo mesto, potem je rezultat vsakršnih oglaševalskih akcij gotovo dober. Pri tem nikakor ne smemo zanemariti pomembnosti meritev, ki so odločilnega pomena za to, da vemo kje smo in kaj bi bilo dobro spremeniti.

Pri nas so na tem področju veliko naredili v podjetju W3B, ki se ukvarja z nudenjem celovitih rešitev na področju digitalnega marketinga. Znotraj skupine so v letu 2016 ustanovili podjetje W3B.media, ki je nastalo iz potrebe po spletnih straneh, na katerih bi bila združena ciljna publika. Podjetje je nastalo v duhu vsebinskega marketinga.

© 20. 04. 2024 - minutadozmage. Oglaševanje.