Oglaševanje in stroški
| Članek je bil prebran 1.433 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Brez oglaševanja danes ne gre. Za uspešnost podjetja in prodaje je pomembno, da je blagovna znamka prepoznavna in prisotna tako v klasičnih medijih (časopis, tv, radio, reklamni panoji, ipd.), kakor tudi na spletu. Oglaševanje na spletu postaja v zadnjih letih vse bolj pomembno, saj večina ljudi pri svojih nakupnih odločitvah uporablja svetovni splet. Seveda se podjetja pri tem najprej vprašajo, kakšna je cena takšnega spletnega oglaševanja in ali se jim lahko vložena sredstva tudi povrnejo.

Brez muje se še čevelj ne obuje

DolarGlede na splošno dostopnost do svetovnega spleta med podjetniki in drugimi naročniki oglasov pogosto vlada zmotno prepričanje, da je oglaševanje na spletu zelo poceni ali celo brezplačno. Seveda temu ni tako in za kvalitetno spletno kampanjo moramo biti pripravljeni plačati realno ceno. Toda, kolikšni so v resnici stroški oglaševanja na spletu in kaj sploh plačamo?

Cena spletnega oglaševanja

Cena je v prvi vrsti odvisna od načina oglaševanja – izbiramo lahko med zakupom ključnih besed, zakupom oglasnega prostora, remarketing-om, Facebook oglaševanjem, itd. Prav tako je pomemben dejavnik za določitev cene platforma in izbira ponudnika. Ponudniki so različne oglaševalske agencije, ki ponujajo različne poslovne modele – provizija, mesečni pavšal, vnaprej dogovorjena cena za klik ali za prikaz oglasa, itd.

Koliko se splača vložiti v oglaševanje na spletu?

To  je podatek, ki ga morate vedeti še preden začnete s spletnim oglaševanjem. Gre za ROI (Return On Investment). Izračun tega podatka vam pred kampanjo izračuna oglaševalska agencija. ROI izračun je zelo preprost v primeru spletne prodaje (spletna trgovina, vstopnice, rezervacije v hotelu,…). Če v kampanjo na mesec vložite 1000 evrov in si želite, da vašo spletno stran obišče 2500 obiskovalcev, pri ceni na klik 0,40 evra in povprečni vrednosti nakupa 300 evrov,si lahko obetate prodajo 7500 evrov, kar pomeni, da od 7500 odštejete vloženi denar za kampanjo 1000 evrov in dobite dobiček 6500 evrov. V tem primeru je ROI 650 %. Takšen ROI si lahko obetate pri stopnji konverzije 1 %.

© 19. 04. 2024 - minutadozmage. Oglaševanje.