Oglaševanje na Googlu
| Članek je bil prebran 1.421 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Oglaševanje na iskalnikih oziroma iskalni marketing je ena izmed vej digitalnega marketinga, za katerega se globalno gledano še vedno namenja velike količine denarja. Leta 2008 naj bi podjetja širom po svetu za tovrstno oglaševanje porabila 10,7 milijard ameriških dolarjev, do konca letošnjega leta, pa naj bi se ta številka povzpela na kar 20 milijard dolarjev.

Barvit napis googleIskalni marketing in torej oglaševanje na Googlu predstavlja pomemben in središčni del celotnega spletnega oglaševanja. Tudi analize spletnih strani pogosto pokažejo, da glavnina njihovega obiska izvira ravno iz iskalnikov. Biti viden in prisoten na iskalnikih kot je Google torej pomeni osnovo za uspešno spletno oglaševanje. Google oglaševanje oziroma oglaševanje na Googlu je tu seveda v ospredju. Google je najbolj obiskan in uporabljen iskalnik, kar večini uporabnikom predstavlja izhodišče brskanja po spletu. Po podatkih se več kakor 80% klikov na Googlovem iskalniku zgodi na prvi strani prikazanih zadetkov. To pomeni, da je ključno pozicioniranje vašega spletnega mesta med prvimi desetimi organskimi zadetki. Višja pozicija pomeni več klikov. Google oglaševanje je za oglaševalce še nekoliko poenostavljeno z Googlovim Adwords oglaševanjem, ki ponuja enostavno nadziranje, upravljanje in ustvarjanje oglaševalskih kampanj in oglasov. Osnova Google oglaševanja je zakup relevantnih ključnih besed, katere bodo uporabniki spleta vtipkali v iskalnik – vaš oglas se bo prikazal zgolj tistim, ki bodo v iskalno poizvedbo vtipkali ključne besede, ki ste jih zakupili.

Z Adwords Google oglasi lahko svoje potencialne stranke tudi geografsko ciljate – to pomeni, da lahko oglase filtriramo glede na jezik ali državo ciljne skupine. Googlovo oglaševanje pomeni tudi popoln nadzor nad porabljenimi sredstvi, kar pomeni, da vam ne bo treba skrbeti, da bi za veliko vloženih sredstev dobili slabe rezultate.

© 29. 04. 2024 - minutadozmage. Oglaševanje.