Citroën za trajnostni razvoj
| Članek je bil prebran 1.146 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Trajnostni razvoj je eden izmed konceptov sodobnega časa, ki kroji razvoj na različnih področjih – arhitekturnem, gradbenem, industrijskem in seveda tudi avtomobilskem. Večina pomembnejših avtomobilskih znamk se zato trudi, da bi s svojimi inovacijami in modeli zadostila kriterijem trajnostnega razvoja, le redkim pa zares uspe s svojim razvojem narediti vidne rezultate. Citroën je temu področju namenil veliko časa, energije in znanja. Trajnostna mobilnost je tako gotovo nekaj, v kar pri Citroënu vlagajo sredstva in ideje ljudi.

citroënKaj sploh pomeni trajnostna mobilnost?

Trajnostna mobilnost je izraz izpeljan iz zgoraj omenjenega koncepta trajnostnega razvoja. Trajnostni razvoj v osnovi pomeni razvoj, ki je prijazen do narave in ki s svojim delovanjem ne ogroža živalskih in rastlinskih vrst ter pripomore k boljšemu ter lepšemu jutri. Trajnostna mobilnost pa pomeni trajnostno naravnanost na področjih mobilnosti in prevoznih sredstev. Skozi leta se je namreč izkazalo, da človek s svojim delovanjem pretirano ruši naravno ravnovesje in da bomo v prihodnosti svoj planet tudi uničili, če se nekaj ne bo bistveno spremenilo. V ta namen so strokovnjaki začeli širiti idejo o trajnostnem razvoju, ki se je sprva zdel povsem nerelevanten, čuden in nepotreben. Samo nekaj let je bilo potrebnih, da so postale posledice človekovega delovanja in napredka vidne v obliki vremenskih pojavov, naravnih katastrof, ujm, itd. Zaradi tega je trajnostni razvoj danes edini obvezujoči kriterij za oblikovanje prihodnosti in družbe, ki bo znala skrbeti za naravne vire, ki so ji na razpolago.

S trajnostnim razvojem in trajnostno mobilnostjo se tako želi predvsem zmanjšati emisije toplogrednih plinov, ostalih škodljivih snovi in količine onesnaževanja. Pri Citroënu v ta namen ogromno vlagajo v razvoj čim bolj okolju prijaznih vozil, prav tako skušajo posodobiti tudi svoje tovarne, da bi kar se da minimalno škodile okolju, v katerega so umeščene. Citroën pa skuša z raznimi akcijami k drugačnemu razmišljanju in vožnji spodbuditi tudi svoje kupce in ostale ljudi. Gre namreč za to, da lahko s spremenjenimi potovalnimi navadami, sami ogromno storimo za bolj čisto in zdravo okolje.

Kako Citroën ravna z okoljem?

Konkretni primer – Citroënov DS5

Že leta 2008 si je dal Citroën zavezo, da bi do leta 2012 povečal % zelenih materialov v svojih vozilih na 20 %. V praksi se trud lahko vidi na vozilu DS5, ki vsebuje že kar 19 % zelenih materialov ali od 270 kg polimerov. Razen pnevmatik je tako vozilo izdelano iz naravi prijaznih materialov. Takšni, zeleni, materiali so narejeni iz 30 % naravnih sestavin in iz 70 % recikliranih materialov. V DS5 so tako ogrodja sedežev iz polipropilena, ki so ga pri Citroënu ojačali z lanenimi vlakni. Tudi ohišja žarometov, ohišje filtra za zrak ter cevi, ki se nahajajo v armaturni plošči, so izdelane iz recikliranega polipropilena.

Več o trajnostni mobilnosti avtomobilske znamke Citroën pa si oglejte na: Uradna stran.

© 28. 03. 2024 - minutadozmage. Oglaševanje.